Forum www.dcs.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
GRA FORUMOWICZÓW
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.dcs.fora.pl Strona Główna » Projekt "Gra Forumowiczów" Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
GRA FORUMOWICZÓW
Autor Wiadomość
davorian89
Administrator



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rypin
Płeć: Mężczyzna

Post GRA FORUMOWICZÓW
Pomysł zaczerpnąłem ze znanego forum o grach via WWW :
[link widoczny dla zalogowanych] POLECAM Wink

Chodzi o to, że MY, WY, ONI, WSZYSCY , MALI i DUZI, PRO I AMATORZY połączymy siły umysłów i stworzymy Najlepszą "Grę Forumowiczów"
Twisted Evil

- wypisujemy swoje pomysly na gre (art, wykonanie, skrypty, każda myśl)
- kto może to pomaga (kodowanie, grafika, hosting)
- MY wybierzemy spośród WAS 5-10 osób na rangi MODERATOR i GameMaster do gry

Zachęcam gorąco bo moim zdaniem razem możemy dużo zdziałać Cool



OGÓLNIE:
- typ gry : strategia
- tematyka : słowianie

FABUŁA :
- czas: IV-VII wiek
- pogaństwo

MECHANIKA GRY:
- rozgrywka turowa (15 tur/ reset , 1 reset na dobę , max do 45 tur)
- MODy do gry (pliki-startery w oddzielnych katalogach)
- kod piszemy w klasach (PHP obiektowe) to będzie łatwo później skleić i użyć

MECHANIKA GRACZA:
- gracz posiada wioskę i w niej ludzi
- rozwijanie wioski poprzez budowę i nowe technologie(sieć obiektów, czyli jeżeli będzie obiekt wymagany zbudowany to dopiero można zaznaczyć następne z wyższego poziomu)
- walka między wioskami (Info o atakach dopiero na resecie), (możliwość ustalenia wojny i warunków zakończenia)
- rozbudowa wioski (lvl za drewno)
- wydobycie surowców:
*drewno
*zloto
*jedzenie
*bron

Trochę luźnej fabuły:
-


Czyli baza tak :
`users` (
- id (int 11)
- login (varchar 30)
- pass (varchar 30) // hasło usera
- mail (varchar 30)
- nick (varchar 30) // Imię usera w grze
- user_level (int 1) // Standard user= 1, przywódca "rodu(klanu,gildii)" = 2,VIP= 3, GM = 4, MOD= 5, Admin= 6, HEAD Admin = 7 Very Happy
- recover_key (varchar 20) // haslo odzyskiwania konta (przydatne)
- validation_key (varchar 20) // wysylane przy rejestracji wraz z linkiem do strony potwierdzania założenia (po potwierdzeniu zmieniany na 'OK')
- status (varchar 15) // online, offline, ban, frozen
);

inne tabele :
`villages`, // wioski
`actions`, // wojny, pakty itd
`guilds`, // gildie(rody?)


I propos... musimy ustalić nazwy i zrobić taki plik : nameset.php , a w nim tablicę $names. Tak żeby poźniej chcąc pozmieniać nazwy budynków można to było zrobić w jednym miejscu. (bez obciążania bazy)

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak będzie coś nowego to dodam tu .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez davorian89 dnia Śro 10:11, 20 Maj 2009, w całości zmieniany 13 razy
Sob 21:45, 28 Mar 2009 Zobacz profil autora
Nerrazzuri




Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kłomnice
Płeć: Mężczyzna

Post
Witam,

co prawda nie jestem PRO, ale mogę pomóc, lecz najpierw trzeba wymyślić temat/fabułę.
Dajcie pomysły fabuły i wtedy każdy będzie mógł bardziej pomóc.


Pozdrawiam, Nerrazzuri!


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:41, 30 Kwi 2009 Zobacz profil autora
davorian89
Administrator



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rypin
Płeć: Mężczyzna

Post
propozycje tematyki :
- Kosmos/kosmici,
- mroczny klimat magii nordyckiej (runiczna, bogowie),
- menager bokserski

średnia wieku graczy bMMO to , UWAGA !! 33 lata !!
z czego 40% : 10-17 lat
i 35% : 30-50 lat :d


szokujące ??

dlatego musimy się ustawić dobrze pod odbiorcę , albo gimnazjaliści albo starsi
czyli albo cos proste, taka naparzanka, albo poważna mroczna gra


dawajcie nowe pomysly jak bedzie z 15 to da sie ankiete i zwyciezki pomysl zostanie zrealizowany


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez davorian89 dnia Sob 11:39, 02 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
Sob 11:38, 02 Maj 2009 Zobacz profil autora
michals9




Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

Post
Tematyka:
- słowiańska (wczesne średniowiecze),
- wikingowie (wojna, handel itp.),
- steampunkowy świat będący mieszaniną fantasy i rewolucji przemysłowej. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michals9 dnia Sob 20:33, 02 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Sob 20:28, 02 Maj 2009 Zobacz profil autora
davorian89
Administrator



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rypin
Płeć: Mężczyzna

Post
"steampunkowy świat będący mieszaniną fantasy i rewolucji przemysłowej"

Wczoraj kumpel pokazał mi ciekawą książkę. Opisywała ona historię świata w takim przebiegu jaki znamy tylko z małą zmianką : istniały tam przez cały czas smoki Very Happy I np. Napoleon wygrywał bo .... bo miał dużo smoków wojennych Very Happy

Ale idziemy w dobrym kierunku : oryginalność i zaszokowanie, tego trzeba.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:11, 02 Maj 2009 Zobacz profil autora
Nerrazzuri




Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kłomnice
Płeć: Mężczyzna

Post
Witam.

hmm... moim zdaniem może być coś takiego jak np:

- coś mrocznego
LUB
- czasy słowiańskie
LUB
- coś takiego, są jakieś mecze na stadionie a my czyli ci co grają prowadzą klub huliganów i idzie się n aten mecz robić rozruby itp. noi po tej demolce ulepsza się sprzet itp.


CO WY NA TO?? JAK COŚ TO DAJCIE ANKIETE Razz ;]]


Pozdrawiam, Nerrazzuri!


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:41, 08 Maj 2009 Zobacz profil autora
davorian89
Administrator



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rypin
Płeć: Mężczyzna

Post
Z tą demolką to może nie... :/ a jak ci gracze poźniej wparują ci na chatę ? ;] ja bym nei chcial

mysle ze temat ustalony . ma by mroczne i ma byc slowianskie ?

to ja daje ankiete


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:39, 08 Maj 2009 Zobacz profil autora
davorian89
Administrator



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rypin
Płeć: Mężczyzna

Post
w sumie to wyglada tak :

jesli damy tematyke nordycka to bedzie mroczny klimat, bogowie, rasy
ale to jest powszechne w internecie i nie tylko

jesli damy slowianska to bedzie klimat sielankowo- zadupiowy, magia ludowa, ale tez sporo akcji ktore w innych grach nei wystepuja
przykladem tu jest Wiedźmin, traktuje on o slowianach(i o "Północy" też) ale jest wciagajacy ;]


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:45, 08 Maj 2009 Zobacz profil autora
michals9




Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

Post
Ja wiem czy sielankowo zadupiowy klimat. Czytałem trochę fantasy umiejscowionej w realiach słowiańsko-pogańskich i klimacik jak najbardziej mroczny. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Sob 16:38, 09 Maj 2009 Zobacz profil autora
davorian89
Administrator



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rypin
Płeć: Mężczyzna

Post
a grales w wiedzmina ?? Very Happy sielankowa wies , tak , ale tylko z zewnatrz. tak naprawde jest mroczno ze nic nie widac Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:53, 09 Maj 2009 Zobacz profil autora
davorian89
Administrator



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rypin
Płeć: Mężczyzna

Post
to ja proponuje zeby:
- to bylo RPG
- gracze mogli wybierac klasy , ale nie druid , palek, sork i knajt :p klasy np :guślarz/guślarka (czyli wiedzmy Very Happy ), oprych (jego zadaniem jest "Przypieprzanie" :p)

co do fabuly :
- pogaństwo (wiara w ślonce, w burzę itd)


Każde pomysły będę przenosił do pierwszego posta a jak coś to się doda/usunie pozniej


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:57, 09 Maj 2009 Zobacz profil autora
michals9




Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

Post
Akurat wiedźma w wierzeniach słowiańskich nie miała mocy magicznej, tylko była wiedzącą i znachorką. Jeśli miała zdolności magiczne, nazywana była ciotą. Smile
A co do wierzeń to bóstwa faktycznie najczęściej stanowiły personifikację sił przyrody.
Najciekawsza moim zdaniem jest słowiańska demonologia. Cool


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michals9 dnia Sob 21:46, 09 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
Sob 21:43, 09 Maj 2009 Zobacz profil autora
davorian89
Administrator



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rypin
Płeć: Mężczyzna

Post
Znawca sie znalazł Very Happy ale to dobrze

Sam sie wpakowałeś - będziesz pomysłodawcą Monsterków :p

jak juz coś konkretnego ustalimy propos "mechaniki" takowego monstrum


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:09, 09 Maj 2009 Zobacz profil autora
michals9




Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

Post
Jeśli to ma być RPG, to na początek przydałby się zarys fabuły.
Chyba, że bij - zabij - wykonaj questa. :p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michals9 dnia Nie 10:32, 10 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Nie 10:29, 10 Maj 2009 Zobacz profil autora
davorian89
Administrator



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rypin
Płeć: Mężczyzna

Post
no racja Very Happy (a bij zabij to hack&slash czy jak to sie nazywa :p )

no to tak :
Mamy początek wieku IX.
Krótki przegląd wioski:
I. Najważniejszy punkt wioski - karczma. W niej spotykamy wielu ludzi, którzy mają problemy różnego rodzaju.
To będą nasze questy. Ale nie tylko "idź mi zabij to czy przynieś tamto". Będą bardziej złożone. Dodatkowo można z nimi zagrać w jakąś grę(kart chyba nie było ale kości były). Można się napić. Można obstawić walkę pięściarzy. Można coś kupić od karczmarza.

II. Plac przed karczmą - Stoi tablica ogłoszeń (Ze zleceniami i nie tylko). Kręci się jakiś kupiec.

III. Pola - Przechadzają się tędy różnego rodzaju monstra. Dzieją się dziwne rzeczy. Ale też rosną drzewka. A na nich jabłuszka. Very Happy Jak nikt nie widzi to zrywamy i mamy w EQ jabłuszko :p

IV. Cmentarz - Tu jest dopiero monstrum. Ale też będzie to miejsce jednego questa (no np ze ktoś zniknął i idziemy tam a akurat morderca zakopuje ciało :p)

MIASTO:
I. Gospoda - podobnie do karczmy tylko większa kultura.

C.D.N. bo wyjeżdzam Very Happy będę poźniej


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:00, 10 Maj 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.dcs.fora.pl Strona Główna » Projekt "Gra Forumowiczów" Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin