Forum www.dcs.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
GRA FORUMOWICZÓW
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.dcs.fora.pl Strona Główna » Projekt "Gra Forumowiczów" Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
GRA FORUMOWICZÓW
Autor Wiadomość
Nerrazzuri




Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kłomnice
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak to kasy ci leci?? xD

A co do gry to tak:

- może tak że ten co gra wciela się w kogoś i osiedla się w osadzie, następnie musi się ożenić, i potem robi jakieś prace lub wyalazki i np: dostaje awans na burmistrza lkub coś takiego ;/ hehehe


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:20, 12 Maj 2009 Zobacz profil autora
michals9




Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie burmisrza, tylko żupana albo władyka.
A wynalazków żadnych raczej nie było.
Nawet dwupolówki nie było i po wyjałowieniu ziemii trzeba było przenosić osadę.

Skoro mamy już wstępne założenia, to można by przejść do wyboru technologii, tworzenia dokumentacji.
No i zacząć coś robić. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michals9 dnia Śro 12:35, 13 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
Wto 15:38, 12 Maj 2009 Zobacz profil autora
davorian89
Administrator



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rypin
Płeć: Mężczyzna

Post
Na pewno xHTML, CSS, PHP, SQL i "cron"

Wszystkie skrypty robimy w obiektowym PHP tworząc oddzielne klasy w oddzielnych plikach
ew. jesli ktos nie zna obiektowego to robi strukturalnym i przesyla do kogos kto obiektowe zna i przerobi/poprawi


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:14, 15 Maj 2009 Zobacz profil autora
michals9




Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

Post
Wydaje mi się, że podstawa to skonstruować dobrą bazę danych, na której gra się będzie opierała. Żeby to zrobić trzeba sprecyzować założenia, mieć konkretną wizję co do tego jak to będzie działało i wyglądało.
Napewno różne dane trzeba trzymać osobno więć dane użytkownika, osad, lokacji w różnych tabelach.

Poza tym już na początku można by pomyśleć o uprawnieniach użytkowników i zabezpieczeniach.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michals9 dnia Pią 17:01, 15 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
Pią 16:50, 15 Maj 2009 Zobacz profil autora
Nerrazzuri




Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kłomnice
Płeć: Mężczyzna

Post
To tak a jeszcze regulamin i wogule. To tak na prawde to mamy tylko 20%/30% tej gry bo tylko tematyka i inne tam rzeczy :/


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:18, 15 Maj 2009 Zobacz profil autora
davorian89
Administrator



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rypin
Płeć: Mężczyzna

Post
No fabuła to tak naprawde połowa Very Happy (Ale dla nas ta prostrza widzę :p )

Dobra to teraz spójrzcie na pierwszy post w temacie bo umieszczam tam bazę na próbę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:36, 16 Maj 2009 Zobacz profil autora
davorian89
Administrator



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rypin
Płeć: Mężczyzna

Post
Dobra to ja myślę że można już powoli dzielić się robotą, ale żebyście zaraz nie pytali "A co ja mam robić? A ja ?" no to proponuję żeby każdy sam napisał jaką stworzy klasę/funkcję i co w niej zawrze Very Happy

Ja zrobię klasę "USER" a w niej :
logowanie, wylogowanie, pobieranie danych z bazy, wyświetlanie danych (wersja krótka i długa)

Ktoś musi zrobic :
- rejestracje & dodawanie pustej osady
- wyswietlanie danych osady
...


Post został pochwalony 0 razy
Sob 15:24, 16 Maj 2009 Zobacz profil autora
Nerrazzuri




Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kłomnice
Płeć: Mężczyzna

Post
no tak, ale do tego trzeba znać PHP itp. :/


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:59, 17 Maj 2009 Zobacz profil autora
davorian89
Administrator



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rypin
Płeć: Mężczyzna

Post
A nie znasz ??
To ja proponuję prywatne lekcje na gadu Very Happy

Nauczę cię w 4 dni podstaw ;] do wprawy dojdziesz po 3 tygodniach pisania

Taki przyspieszony kurs.
Ale zawsze możesz poprostu sypać pomysłami (tylko lepszymi niź z tymi huliganami <lol2> ) xD


To może podzielmy się : kto co chce robić ?
opcje do wyboru (mozna kilka) :

- PHP
- JS
- PHP obiektowe (debugowanie i sklejanie)

- CSS
- Layout
- pakiety grafik (ikonki itd)
------------------------------------------------------------------------------------------------


Ja sam piszę się na debugowanie PHP i na pisanie PHP obiektowo.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:20, 17 Maj 2009 Zobacz profil autora
michals9




Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

Post
Ja mogę pomyśleć np. nad budynkami i rozbudową osady.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:15, 17 Maj 2009 Zobacz profil autora
davorian89
Administrator



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rypin
Płeć: Mężczyzna

Post
To myśl bo ty tu mądre rzeczy pisałeś Very Happy Zupełnie jakbyś coś o tym wiedział
(ja teraz tak "na boku" robie wlasną grę to mogę farę funkcji użyczyć Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:36, 17 Maj 2009 Zobacz profil autora
michals9




Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

Post
Na pewno musi być kuznia ,koszary, pola uprawne. Wokół osady będzie można zbudować gród obronny, zasieki itp.
W osadzie powinien być jakiś obiekt kultu np. świątynia(Swarożyca, Trygława, Świętowita), ołtarz ofiarny. Cool

Tylko jakie te budynki będą mieć funkcje to już zależy od konstrukcji gry.

Jeśli chodzi o surowce to np. drewno, żywność, kamień, metal.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michals9 dnia Nie 23:02, 17 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Nie 23:01, 17 Maj 2009 Zobacz profil autora
davorian89
Administrator



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rypin
Płeć: Mężczyzna

Post
TYP 1 :
budynek_ilosc * przelicznik = miejsca pracy;

Typ 2 (rozwiniecia poprzednich) :
budynek_ilosc * przelicznik = % bonusu do efektu pracy;

TYP 3 Specjalne :
daja okreslony bonus + udostepniaja do budowy kolejne z drzewka


Post został pochwalony 0 razy
Pon 0:08, 18 Maj 2009 Zobacz profil autora
Nerrazzuri




Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kłomnice
Płeć: Mężczyzna

Post
Hmm...? Ja się dopiero uczę PHP Razz, ale mogę popracować nad ikonkami Razz, tylko dajcie mi parę pomysłów co ma być Razz


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:01, 18 Maj 2009 Zobacz profil autora
michals9




Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

Post
Jeszcze np. w miarę rozwoju osady może zachodzić konieczność poszerzania pól uprawnych.
Za surowce mogą być odpowiedzialne budynki (obóz drwali, kamieniołomy, kopalnia metalu).

Jeśli chodzi o ikonki, to możesz spróbować zaprojektować przykładowe ikony budynków i surowców a forumowicze stwierdzą co o nich sądzą Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michals9 dnia Pon 23:42, 18 Maj 2009, w całości zmieniany 3 razy
Pon 23:30, 18 Maj 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.dcs.fora.pl Strona Główna » Projekt "Gra Forumowiczów" Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin