Forum www.dcs.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
GRA FORUMOWICZÓW
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.dcs.fora.pl Strona Główna » Projekt "Gra Forumowiczów" Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
GRA FORUMOWICZÓW
Autor Wiadomość
Nerrazzuri




Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kłomnice
Płeć: Mężczyzna

Post
ok postaram się jakoś pomóc w miarę wolnego czasu, i mojej mocy Razz he he he xD


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:30, 19 Maj 2009 Zobacz profil autora
davorian89
Administrator



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rypin
Płeć: Mężczyzna

Post
@michals :
To moze zrobmy na tej zasadzie ze jest "obszar osady" i na 100 jednostkach zmiesci sie 100 budynkow, i mozna dokupic , badz zdobyc ziemie

Tak jest na RD chyba ze idziemy w nowe rozwiazania ??

KTO SIE NIE BOI AMBITNEGO PLANU ?? (o las rąk widzę :p )


Post został pochwalony 0 razy
Śro 0:59, 20 Maj 2009 Zobacz profil autora
michals9




Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

Post
Z gier sieciowych grałem tylko w ogame, więc nie znam zbyt wielu rozwiązań.
Zapewne twoje założenia są słuszne. Cool

Może zamiast kupowania lub zdobywania ziemii, zrobić rozbudowę osady na kolejny poziom?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michals9 dnia Śro 9:57, 20 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
Śro 8:41, 20 Maj 2009 Zobacz profil autora
davorian89
Administrator



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rypin
Płeć: Mężczyzna

Post
A jak to widzisz technicznie ?

$lvl*przelicznik = $ziemia ??

to jest dobre!!!

i w Reddragonei sie kupowalo ziemie za zloto :/ po ki ?kwiatek? i OD KOGO bysmy mieli kupis w V wieku ??
moze rozbudowa osady kosztowalaby w DREWNIE ??
Cool

----------------------->

i tu kolejny punkt : surowce

- zloto
- drewno
- bron
- jedzenie

cos pominąłem ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez davorian89 dnia Śro 10:05, 20 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Śro 10:03, 20 Maj 2009 Zobacz profil autora
michals9




Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak, kupowanie ziemii to poroniony pomysł, skoro cały kraj zarośnięty borem. Smile
A przelicznik, który proponujesz całkiem sensowny, po co to komplikować.

Jeśli chodzi o surowce, to jeszcze metal, z którego kowal produkuje broń i narzędzia dla mieszkańców osady.
Np. do rozbudowy osady drwali(w celu uzyskiwania większej ilości drewna) potrzeba by było metalu i odpowiedniego poziomu kuzni, żeby wyposażyć ich w narzędzia.
Rozbudowa kuzni pozwalała by również budować lepiej uzbrojone jednostki.

Jeśli zaś chodzi o jedzenie, myślę, że rozbudowa osady i wszelakich budynków zwiększałaby jego zużycie.
Więc konieczna by była rozbudowa pól uprawnych, oraz np. cechu myśliwych, zbieraczy.

Trzeba jeszcze w tym wszystkim znalezć miejsce do wykorzystania złota i pomyśleć o jakichś badaniach, które prowadzą do budowy doskonalszych budynków i jednostek.
Chociaż w tamtych czasach nie prowadzili żadnych badań, tylko pewnie biegali z toporkami ubrani w skóry(no może jakieś wyroby włókiennicze). Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michals9 dnia Śro 13:15, 20 Maj 2009, w całości zmieniany 5 razy
Śro 13:00, 20 Maj 2009 Zobacz profil autora
davorian89
Administrator



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rypin
Płeć: Mężczyzna

Post
zlota ?? no np handel, zaplata dla robotnikow


//
ja dzisiaj wziąlem sie za PixelArt Very Happy fajne to jest i moze postaram sie jakies budynki/elemnty do gry porobic
i grafikom tez mowie : WEZCIE SIE ZA PIXEL ART !! i pocwiczcie

to moje pierwsze PA :
[link widoczny dla zalogowanych]

PS. ?kwiatek? !! bo bez izometrii Very Happy teraz juz robie Z izometria ;p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez davorian89 dnia Śro 23:59, 20 Maj 2009, w całości zmieniany 3 razy
Śro 13:18, 20 Maj 2009 Zobacz profil autora
michals9




Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

Post
Można też wprowadzić możliwość składania ofiary z pewnej ilości jakiegoś surowca w świątyni. Wtedy było by losowe prawdopodobieństwo uzyskania jakichś profitów(np. większych ilości losowych surowców).
A warunkiem koniecznym zbudowania kopalni złota może być dostęp do gór(chyba się za bardzo rozpędziłem Smile).


Zanim coś się z tych pomysłów wyklaruje, to chyba pisać zaczniemy za pół roku. Confused


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michals9 dnia Śro 22:29, 20 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Śro 22:27, 20 Maj 2009 Zobacz profil autora
davorian89
Administrator



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rypin
Płeć: Mężczyzna

Post
To ja proponuje zaczac Very Happy

Zrobie hosting , strukturte katalogow, baze danych zaczne

i kazdy z nas dostanie konto do testowania gry wraz z mozliwoscia raportowania bledow Very Happy

no i klase usera jzu mam to powinno sprawnei pojsc :p


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:58, 20 Maj 2009 Zobacz profil autora
michals9




Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

Post
Gracz zaczyna z jedną osadą i podstawową ilością pewnych surowców. Wydobycie surowców jest losowane w oparciu o jakiś przelicznik przy zakładaniu osady.
Początkowo produkowane jest drewno i żywność.
Wstępne założenia odnośnie budynków tak sobie obmyśliłem.

POŻYWIENIE


POLA UPRAWNE - obszar ziemii przeznaczony pod uprawę roślin, dostarcza żywności.
Rozbudowa do 3 poziomu wymaga jedynie drewna, pózniej równierz kamienia.

OBÓZ MYŚLIWYCH -zatrudnia myśliwych, którzy uczestniczą w polowaniach w celu pozyskania miesa, czyli żywności.
Rozbudowa do 2 poziomu wymaga drewna, od 3 poziomu również kamienia. Aby rozwinąć do 4 poziomu, konieczne jest wybudowanie kuzni, dalsza rozbudowa wymaga również metalu.

SUROWCE


OBÓZ DRWALI - zatrudnia drwali, którzy ścinają drzewa i dostarczają drewna dla osady.
Utrzymanie wymaga dostarczania żywności.
Rozbudowa do 2 poziomu wymaga drewna, od 3 poziomu również kamienia. Aby rozwinąć do 4 poziomu, konieczne jest wybudowanie kuzni, dalsza rozbudowa wymaga również metalu.

KAMIENIOŁOM - kopalnia odkrywkowa dostarczająca kamienia.
Utrzymanie wymaga dostarczania żywności.
Rozbudowa do 2 poziomu wymaga drewna, od 3 poziomu również kamienia. Aby rozwinąć do 4 poziomu, konieczne jest wybudowanie kuzni, dalsza rozbudowa wymaga również metalu.

KOPALNIA METALU - służy do wydobycia metalu.
Utrzymanie wymaga dostarczania żywności.
Warunkiem koniecznym do budowy jest kuznia. Rozbudowa do 3 poziomu w oparciu o drewno i kamień, pózniej również o metal.

KOPALNIA ZŁOTA -służy do wydobycia złota.
Utrzymanie wymaga dostarczania żywności.
Do budowy wymagana kuznia, kamieniołomy i kopalnia metalu.
Rozbudowa w oparciu o drewno, kamień i metal.

RELIGIA


ŚWIĄTYNIA - budowla przeznaczona do celów religijnych. W zależności od wybranego przez gracza plemienia byłaby to świątynia konkretnego bóstwa. Można też wprowadzić możliwość budowy świątyń dla kilku bóstw.
Rozbudowa w oparciu o drewno i kamień, pózniej również o złoto. Możliwość zbudowania ołtarza ofiarnego do składania ofiar ze złota lub żywności.
W zależności od czczonego bóstwa może dawać różne profity np. Czarnogłów - bóg wojny, Żywie - bóg życia, Nyja - bóg ciemności, śmierci.

PRZEMYSŁ


KUZNIA - budynek przeznaczony do prac kowalskich.
Przyspiesza produkcję w mieście.
Posiadanie jej jest konieczne do budowy 4 poziomu obozu drwali, 4 poziomu obozu myśliwych, 4 poziomu kamieniołomu, 1 poziomu kopalni metalu, 1 poziomu kasty wojów, 1 poziomu kopalni złota. Posiadanie kuzni i kasty wojów umożliwia budowę stajni.
Rozbudowa do 3 poziomu wymaga drewna i kamienia, wyżej również metalu.

ROZBUDOWA OSADY - zwiększa zasięg osady i pozwala na dalszy jej rozwój.
Rozbudowa w oparciu o drewno i kamień.

WOJSKO/OBRONA


KASTA WOJÓW - obiekt przeznaczony dla wyszkolenia i pomieszczenia wojska.
Rozbudowa w oparciu o podstawowe surowce. Dodatkowo każda jednostka pobierałaby żołd(złoto) i zużywała żywność. Jednostki gracza mogą po wygranej walce zyskiwać doświadczenie i zwiększać swoje zdolności bojowe.
Do budowy potrzebna kuznia. Posiadanie kasty wojów i kuzni umożliwia budowę stajni.

STAJNIA - budynek, w którym trzyma się konie.
Utrzymanie wymaga dostarczania żywności.
Rozbudowa w oparciu o podstawowe surowce. Warunkiem koniecznym jest posiadanie kasty wojów, pozwala wtedy na rekrutację jednostek konnych.

Poza tym za drewno i kamień można wybudować wokół osady gród obronny, a za drewno zasieki.


Są to narazie wstępne założenia, więc mogą być błędne.
W najbliższym czasie spróbuję dopracować szczegóły techniczne i np. jednostki.
Będę wdzięczny za wszelkie uwagi wnoszące coś do sedna sprawy. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michals9 dnia Pią 22:04, 22 Maj 2009, w całości zmieniany 6 razy
Pią 18:40, 22 Maj 2009 Zobacz profil autora
davorian89
Administrator



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rypin
Płeć: Mężczyzna

Post
Jednostki gracza mogą po wygranej walce zyskiwać doświadczenie i zwiększać swoje zdolności bojowe.

Moze by tak zrobic "klasę drużyny" czy cos takiego - tak jak na RD jest Zolnierz->Elita 1->elita 2
tylko ze tam jest jedno wojsko ogolnie :d

Co do mechaniki i bazy danych : moze kazdy produkowany oddzial bedzie dodawany do bazy np: "army" i wtedy w grze bedzie dostepna opcja "przegrupowanie" i "atak falowy" ;] ambitnie kurcze Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:50, 22 Maj 2009 Zobacz profil autora
davorian89
Administrator



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rypin
Płeć: Mężczyzna

Post
Ja proponuję żebyś zebrał to co mamy i zapisal jako PLAN w .txt :p

bo pozniej cos sie nam popaprze


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:52, 22 Maj 2009 Zobacz profil autora
michals9




Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

Post
Nom, trzeba dokumentować na bierząco.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:08, 23 Maj 2009 Zobacz profil autora
davorian89
Administrator



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rypin
Płeć: Mężczyzna

Post
Dobra Michals to ja proponuje zebys to zebral, spisal i zalozyl obok nowy temat "Gra forumowiczów - projekt" i w nim zapisz ten plan i jak cos to go tam uaktualniaj Very Happy // a ten teamt bedzie tylko do wysuwania pomyslow Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:26, 23 Maj 2009 Zobacz profil autora
michals9




Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

Post
Ok w przypływie wolnego czasu to zrobię.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:27, 24 Maj 2009 Zobacz profil autora
davorian89
Administrator



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rypin
Płeć: Mężczyzna

Post
Ok
mamy temat z projektem fabuły

teraz proponuję zacząć pracę nad kodem Very Happy
Zaloże nowy temat w dziale GRY BMMO zeby nikt z poza DCSu nie widział kodu i tam będziemy zamieszczac cos typu :
Kod:

#klasa logująca
// dostarczone dane "login" i "pass" z formularza są sprawdzane w bazie danych, jeśli user istnieje
// to zmieniamy mu status na "online"  itd... w komentarzy opis dzialania

link do zródła(podawajcie linki zewnetrzne bo jak ja wstawie swoja klase USER.php to zajmie z  300 linii moze)


Very Happy zakumali ?? I piszcie nawet po pare słów czy znaków , a nie wszystko na raz bo poź nije sie okaże ze przez tydzien wszyscy robili to samo :p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez davorian89 dnia Śro 18:34, 27 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Śro 18:24, 27 Maj 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.dcs.fora.pl Strona Główna » Projekt "Gra Forumowiczów" Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin