Przegląd tematu
Autor Wiadomość
michals9
PostWysłany: Sob 20:07, 30 Maj 2009    Temat postu:

Ja zrobiłem budowanie budynków wg. schematu powyżej.
Teraz spróbuję zająć się surowcami i jednostkami.
Nerrazzuri
PostWysłany: Sob 16:17, 30 Maj 2009    Temat postu:

Poprawki:

kamienie- ;p lepiej się już ie da Very Happy
tarcza-
zbroja-
złoto- bardziej sztabkowato się też się już nie da Very Happy;p
Co do żelaza to nie wiem jak można inaczej niż tak-

A oto złoto i strzały Very Happy:

złoto w monetach -
strzały-


dajcie szkic budynka albo dwóch budynków Razz


OD ADMINA : umiesz zrobic gromadke kamieni ?? albo gromadke monet?? nei moze byc tak "naciapane" na obrazku :/
a jak nie wiesz to ci mowie : sztabka (patrzac na krotszy bok) ma ksztalt trapezu !! nei trojkata :/ ech ty ... mamejo :p
POPRAW ! :p
davorian89
PostWysłany: Sob 14:19, 30 Maj 2009    Temat postu:

hmmmm .... Shocked

do zmiany :
- tarcza drewniana
- zbroja skórzana
- kamien to maja byc brylki Very Happy widziales trojkatne kamienie ?? ;p
- nie "stal " tylko "zelazo" :d chyba ze w tamtych czasach robili piece rozgrzewajace do 3000 st. C. :p (moze sztabki ??)
- zloto przedstaw tez w sztabkach

- dorob oddzielnie zlote monety Very Happy bedzie mozliwe "bicie monety" ze zlota ;]

ogolnie dobrze
Nerrazzuri
PostWysłany: Pią 18:08, 29 Maj 2009    Temat postu:

ja to zrobiłem narazie tyle:

drewno-
kamień-
miecz-
stal-( nie wiem jak inaczej zrobić stal ;p)
tarcza-( trochę wygląda jak zbroja ;p)
zbroja-
złoto-
michals9
PostWysłany: Wto 14:12, 26 Maj 2009    Temat postu: Gra forumowiczów - projekt

Niniejszym zakładam temat, w którym zbiorę i spiszę wszystko co zostało wymyślone w związku z projektem. Smile
A więc tak.


OGÓLNE ZAŁOŻENIA:
- typ gry : strategia
- tematyka : słowianie
- czas: IV-VII wiek
- pogaństwo

MECHANIKA GRY:
- rozgrywka turowa (15 tur/ reset , 1 reset na dobę , max do 45 tur)
- każdy dzień w realu to 2 lata w grze (co daje 300 lat ewolucji w 5 miesięcy (i później reset globalny)Very Happy)
- MODy do gry (pliki-startery w oddzielnych katalogach)
- kod piszemy w klasach (PHP obiektowe) to będzie łatwo później skleić i użyć

MECHANIKA GRACZA:
- gracz posiada wioskę i w niej ludzi
- rozwijanie wioski poprzez budowę i nowe technologie(sieć obiektów, czyli jeżeli będzie obiekt wymagany zbudowany to dopiero można zaznaczyć następne z wyższego poziomu)
- walka między wioskami (Info o atakach dopiero na resecie), (możliwość ustalenia wojny i warunków zakończenia)
- rozbudowa wioski (lvl za drewno)
- wydobycie surowców:
*drewno
*zloto
*jedzenie
*bron

BAZA DANYCH:



BUDYNKI W GRZE:
Gracz zaczyna z jedną osadą i podstawową ilością pewnych surowców. Wydobycie surowców jest losowane w oparciu o jakiś przelicznik przy zakładaniu osady.
Początkowo produkowane jest drewno i żywność.
Wstępne założenia odnośnie budynków tak sobie obmyśliłem.

POŻYWIENIE


POLA UPRAWNE - obszar ziemii przeznaczony pod uprawę roślin, dostarcza żywności.
Rozbudowa do 3 poziomu wymaga jedynie drewna, pózniej równierz kamienia.

OBÓZ MYŚLIWYCH -zatrudnia myśliwych, którzy uczestniczą w polowaniach w celu pozyskania miesa, czyli żywności.
Rozbudowa do 2 poziomu wymaga drewna, od 3 poziomu również kamienia. Aby rozwinąć do 4 poziomu, konieczne jest wybudowanie kuzni, dalsza rozbudowa wymaga również metalu.

SUROWCE


OBÓZ DRWALI - zatrudnia drwali, którzy ścinają drzewa i dostarczają drewna dla osady.
Utrzymanie wymaga dostarczania żywności.
Rozbudowa do 2 poziomu wymaga drewna, od 3 poziomu również kamienia. Aby rozwinąć do 4 poziomu, konieczne jest wybudowanie kuzni, dalsza rozbudowa wymaga również metalu.

KAMIENIOŁOM - kopalnia odkrywkowa dostarczająca kamienia.
Utrzymanie wymaga dostarczania żywności.
Rozbudowa do 2 poziomu wymaga drewna, od 3 poziomu również kamienia. Aby rozwinąć do 4 poziomu, konieczne jest wybudowanie kuzni, dalsza rozbudowa wymaga również metalu.

KOPALNIA METALU - służy do wydobycia metalu.
Utrzymanie wymaga dostarczania żywności.
Warunkiem koniecznym do budowy jest kuznia. Rozbudowa do 3 poziomu w oparciu o drewno i kamień, pózniej również o metal.

KOPALNIA ZŁOTA -służy do wydobycia złota.
Utrzymanie wymaga dostarczania żywności.
Do budowy wymagana kuznia, kamieniołomy i kopalnia metalu.
Rozbudowa w oparciu o drewno, kamień i metal.

RELIGIA


ŚWIĄTYNIA - budowla przeznaczona do celów religijnych. W zależności od wybranego przez gracza plemienia byłaby to świątynia konkretnego bóstwa. Można też wprowadzić możliwość budowy świątyń dla kilku bóstw.
Rozbudowa w oparciu o drewno i kamień, pózniej również o złoto. Możliwość zbudowania ołtarza ofiarnego do składania ofiar ze złota lub żywności.
W zależności od czczonego bóstwa może dawać różne profity np. Czarnogłów - bóg wojny, Żywie - bóg życia, Nyja - bóg ciemności, śmierci.

PRZEMYSŁ


KUZNIA - budynek przeznaczony do prac kowalskich.
Przyspiesza produkcję w mieście.
Posiadanie jej jest konieczne do budowy 4 poziomu obozu drwali, 4 poziomu obozu myśliwych, 4 poziomu kamieniołomu, 1 poziomu kopalni metalu, 1 poziomu kasty wojów, 1 poziomu kopalni złota. Posiadanie kuzni i kasty wojów umożliwia budowę stajni.
Rozbudowa do 3 poziomu wymaga drewna i kamienia, wyżej również metalu.

ROZBUDOWA OSADY - zwiększa zasięg osady i pozwala na dalszy jej rozwój.
Rozbudowa w oparciu o drewno i kamień.

WOJSKO/OBRONA


KASTA WOJÓW - obiekt przeznaczony dla wyszkolenia i pomieszczenia wojska.
Rozbudowa w oparciu o podstawowe surowce. Dodatkowo każda jednostka pobierałaby żołd(złoto) i zużywała żywność. Jednostki gracza mogą po wygranej walce zyskiwać doświadczenie i zwiększać swoje zdolności bojowe.
Do budowy potrzebna kuznia. Posiadanie kasty wojów i kuzni umożliwia budowę stajni.

STAJNIA - budynek, w którym trzyma się konie.
Utrzymanie wymaga dostarczania żywności.
Rozbudowa w oparciu o podstawowe surowce. Warunkiem koniecznym jest posiadanie kasty wojów, pozwala wtedy na rekrutację jednostek konnych.

Poza tym za drewno i kamień można wybudować wokół osady gród obronny, a za drewno zasieki.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.