Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum www.dcs.fora.pl Strona Główna
»
Projekt "Gra Forumowiczów"
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forumowicze
----------------
Projekt "Gra Forumowiczów"
Opinie o naszym forum
DreamCode Studio
----------------
O nas
Portfolio
!! Rekrutacja !!
Projekty DCS
----------------
Gry bMMO
Aplikacje
Portale tematyczne
Skrypty
Pogawędki
----------------
#DREAMCODE
#OGOLNY
#SZUKAM
Skrypty, porady, kursy
----------------
Amatorzy
Zaawansowani
Profesjonaliści
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
michals9
Wysłany: Sob 20:07, 30 Maj 2009
Temat postu:
Ja zrobiłem budowanie budynków wg. schematu powyżej.
Teraz spróbuję zająć się surowcami i jednostkami.
Nerrazzuri
Wysłany: Sob 16:17, 30 Maj 2009
Temat postu:
Poprawki:
kamienie-
;p lepiej się już ie da
tarcza-
zbroja-
złoto-
bardziej sztabkowato się też się już nie da
;p
Co do żelaza to nie wiem jak można inaczej niż tak-
A oto złoto i strzały
:
złoto w monetach -
strzały-
dajcie szkic budynka albo dwóch budynków
OD ADMINA : umiesz zrobic gromadke kamieni ?? albo gromadke monet?? nei moze byc tak "naciapane" na obrazku :/
a jak nie wiesz to ci mowie : sztabka (patrzac na krotszy bok) ma ksztalt trapezu !! nei trojkata :/ ech ty ... mamejo :p
POPRAW ! :p
davorian89
Wysłany: Sob 14:19, 30 Maj 2009
Temat postu:
hmmmm ....
do zmiany :
- tarcza drewniana
- zbroja skórzana
- kamien to maja byc brylki
widziales trojkatne kamienie ?? ;p
- nie "stal " tylko "zelazo" :d chyba ze w tamtych czasach robili piece rozgrzewajace do 3000 st. C. :p (moze sztabki ??)
- zloto przedstaw tez w sztabkach
- dorob oddzielnie zlote monety
bedzie mozliwe "bicie monety" ze zlota ;]
ogolnie dobrze
Nerrazzuri
Wysłany: Pią 18:08, 29 Maj 2009
Temat postu:
ja to zrobiłem narazie tyle:
drewno-
kamień-
miecz-
stal-( nie wiem jak inaczej zrobić stal ;p)
tarcza-( trochę wygląda jak zbroja ;p)
zbroja-
złoto-
michals9
Wysłany: Wto 14:12, 26 Maj 2009
Temat postu: Gra forumowiczów - projekt
Niniejszym zakładam temat, w którym zbiorę i spiszę wszystko co zostało wymyślone w związku z projektem.
A więc tak.
OGÓLNE ZAŁOŻENIA:
- typ gry : strategia
- tematyka : słowianie
- czas: IV-VII wiek
- pogaństwo
MECHANIKA GRY:
- rozgrywka turowa (15 tur/ reset , 1 reset na dobę , max do 45 tur)
- każdy dzień w realu to 2 lata w grze (co daje 300 lat ewolucji w 5 miesięcy (i później reset globalny)
)
- MODy do gry (pliki-startery w oddzielnych katalogach)
- kod piszemy w klasach (PHP obiektowe) to będzie łatwo później skleić i użyć
MECHANIKA GRACZA:
- gracz posiada wioskę i w niej ludzi
- rozwijanie wioski poprzez budowę i nowe technologie(sieć obiektów, czyli jeżeli będzie obiekt wymagany zbudowany to dopiero można zaznaczyć następne z wyższego poziomu)
- walka między wioskami (Info o atakach dopiero na resecie), (możliwość ustalenia wojny i warunków zakończenia)
- rozbudowa wioski (lvl za drewno)
- wydobycie surowców:
*drewno
*zloto
*jedzenie
*bron
BAZA DANYCH:
BUDYNKI W GRZE:
Gracz zaczyna z jedną osadą i podstawową ilością pewnych surowców. Wydobycie surowców jest losowane w oparciu o jakiś przelicznik przy zakładaniu osady.
Początkowo produkowane jest drewno i żywność.
Wstępne założenia odnośnie budynków tak sobie obmyśliłem.
POŻYWIENIE
POLA UPRAWNE
- obszar ziemii przeznaczony pod uprawę roślin, dostarcza żywności.
Rozbudowa do 3 poziomu wymaga jedynie drewna, pózniej równierz kamienia.
OBÓZ MYŚLIWYCH
-zatrudnia myśliwych, którzy uczestniczą w polowaniach w celu pozyskania miesa, czyli żywności.
Rozbudowa do 2 poziomu wymaga drewna, od 3 poziomu również kamienia. Aby rozwinąć do 4 poziomu, konieczne jest wybudowanie kuzni, dalsza rozbudowa wymaga również metalu.
SUROWCE
OBÓZ DRWALI
- zatrudnia drwali, którzy ścinają drzewa i dostarczają drewna dla osady.
Utrzymanie wymaga dostarczania żywności.
Rozbudowa do 2 poziomu wymaga drewna, od 3 poziomu również kamienia. Aby rozwinąć do 4 poziomu, konieczne jest wybudowanie kuzni, dalsza rozbudowa wymaga również metalu.
KAMIENIOŁOM
- kopalnia odkrywkowa dostarczająca kamienia.
Utrzymanie wymaga dostarczania żywności.
Rozbudowa do 2 poziomu wymaga drewna, od 3 poziomu również kamienia. Aby rozwinąć do 4 poziomu, konieczne jest wybudowanie kuzni, dalsza rozbudowa wymaga również metalu.
KOPALNIA METALU
- służy do wydobycia metalu.
Utrzymanie wymaga dostarczania żywności.
Warunkiem koniecznym do budowy jest kuznia. Rozbudowa do 3 poziomu w oparciu o drewno i kamień, pózniej również o metal.
KOPALNIA ZŁOTA
-służy do wydobycia złota.
Utrzymanie wymaga dostarczania żywności.
Do budowy wymagana kuznia, kamieniołomy i kopalnia metalu.
Rozbudowa w oparciu o drewno, kamień i metal.
RELIGIA
ŚWIĄTYNIA
- budowla przeznaczona do celów religijnych. W zależności od wybranego przez gracza plemienia byłaby to świątynia konkretnego bóstwa. Można też wprowadzić możliwość budowy świątyń dla kilku bóstw.
Rozbudowa w oparciu o drewno i kamień, pózniej również o złoto. Możliwość zbudowania ołtarza ofiarnego do składania ofiar ze złota lub żywności.
W zależności od czczonego bóstwa może dawać różne profity np. Czarnogłów - bóg wojny, Żywie - bóg życia, Nyja - bóg ciemności, śmierci.
PRZEMYSŁ
KUZNIA
- budynek przeznaczony do prac kowalskich.
Przyspiesza produkcję w mieście.
Posiadanie jej jest konieczne do budowy 4 poziomu obozu drwali, 4 poziomu obozu myśliwych, 4 poziomu kamieniołomu, 1 poziomu kopalni metalu, 1 poziomu kasty wojów, 1 poziomu kopalni złota. Posiadanie kuzni i kasty wojów umożliwia budowę stajni.
Rozbudowa do 3 poziomu wymaga drewna i kamienia, wyżej również metalu.
ROZBUDOWA OSADY
- zwiększa zasięg osady i pozwala na dalszy jej rozwój.
Rozbudowa w oparciu o drewno i kamień.
WOJSKO/OBRONA
KASTA WOJÓW
- obiekt przeznaczony dla wyszkolenia i pomieszczenia wojska.
Rozbudowa w oparciu o podstawowe surowce. Dodatkowo każda jednostka pobierałaby żołd(złoto) i zużywała żywność. Jednostki gracza mogą po wygranej walce zyskiwać doświadczenie i zwiększać swoje zdolności bojowe.
Do budowy potrzebna kuznia. Posiadanie kasty wojów i kuzni umożliwia budowę stajni.
STAJNIA
- budynek, w którym trzyma się konie.
Utrzymanie wymaga dostarczania żywności.
Rozbudowa w oparciu o podstawowe surowce. Warunkiem koniecznym jest posiadanie kasty wojów, pozwala wtedy na rekrutację jednostek konnych.
Poza tym za drewno i kamień można wybudować wokół osady gród obronny, a za drewno zasieki.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin